Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Иновативни, ефективни, икономични Бензинови двигатели на Volkswagen

Двигатели, които мислят заедно с Вас.

Висока теглителна сила при нисък разход.

Volkswagen форсира разработването на иновативни обемни модели с устойчиви задвижвания. Обширната моделна гама убеждава с максимално удоволствие от шофирането при минимален разход благодарение на иновативните и ефективни бензинови двигатели. Предложението се простира от икономичните MPI-двигатели (Multipoint Injection) до най-модерните TSI двигатели, като напр. новия Golf двигател 1,5 TSI ACT BlueMotion с 96 kW/130 к.с. с активно управление на цилиндрите (ACT) и функция за движение по инерция.

Технологиите на Volkswagen

Multipoint Injection (MPI)
Turbocharged Stratified Injection (TSI)
Даунсайзинг
Активно управление на цилиндрите (ACT)
Multipoint Injection (MPI)
Turbocharged Stratified Injection (TSI)
Даунсайзинг
Активно управление на цилиндрите (ACT)

Multipoint Injection (MPI)

При инжектирането на всмукателния колектор образуването на сместа се извършва във всмукателния колектор преди всмукателния клапан.Multipoint Injection (MPI) обозначава системата за впръскване с един инжектор на всеки цилиндър. Ефективната MPI-технология се използва при up! и при Polo.

Turbocharged Stratified Injection (TSI)

TSI (Turbocharged Stratified Injection) стои зад заредените бензинови двигатели на Volkswagen с директно впръскване на гориво. Иновативните TSI двигатели свързват положителните качества на дизеловите и бензиновите двигатели с директно впръскване на гориво за най-високи изисквания и максимално удоволствие от шофиране. Всички TSI двигатели се отличават с нисък разход, висока мощност и висок въртящ момент вече при ниски обороти.

Даунсайзинг

Volkswagen използва Даунсайзинг технологията. Тук двигателите достигат висока мощност, въпреки сравнително малкия работен обем. Благодарение на комбинацията между малък работен обем, свръхпълнене с турбокомпресор и директно впръскване на горивото, двигателите позволяват много равномерно разгръщане на мощността и изключителна ефективност. Понастоящем тази техника спада към най-ефективните възможности за икономия на гориво.

Активно управление на цилиндрите (ACT)

Просто изключвате и пестите гориво. Изключването на цилиндрите прави това възможно. Ако по време на шофирането се използва по-малко моторна мощност, тя определя изключването на два от четирите цилиндъра (може да се отчете на мултифункционалния дисплей). По този начин разходът на гориво спада значително, обичайната тишина на работа не се нарушава. Двигателите с ACT се предлагат за 1.4 TSI и 1.5 TSI в много Volkswagen модели.

TSI акценти

1,5 TSI 96 kW / 130 к.с. ACT BlueMotion (изключване на цилиндрите и движение по инерция)
1.5 TSI 110 kW / 150 к.с. ACT (изключване на цилиндри)
Сериен победител в „Engine of the Year“
1,5 TSI 96 kW / 130 к.с. ACT BlueMotion (изключване на цилиндрите и движение по инерция)
1.5 TSI 110 kW / 150 к.с. ACT (изключване на цилиндри)
Сериен победител в „Engine of the Year“

1,5 TSI 96 kW / 130 к.с. ACT BlueMotion (изключване на цилиндрите и движение по инерция)

Най-новият член на семейството на бензиновите двигатели е новият 1,5 TSI BlueMotion с 96 kW / 130 к.с. (в момента за Golf, Golf Variant и Golf Sportsvan). Заедно с DSG скоростна кутия икономичният турбо четири цилиндров двигател с директно впръскване на гориво се изключва изцяло при скорост до 130 км/ч, ако шофьорът не натиска газта: Автомобилът „се движи по инерция“. Компактна литиево-йонна батерия подсигурява с ток едновременно електрическите консуматори като чистачки, фарове или аудио уредба. Системата намалява разхода на гориво на практика с до 0,4 литра /100 км, спрямо днешната функция по инерция с работещ двигател са 0,2 литра /100 км.

1.5 TSI 110 kW / 150 к.с. ACT (изключване на цилиндри)

Високотехнологичен бензинов двигател: усъвършенстваният 1.5 TSI ACT със 110 kW / 150 к.с. и активно управление на цилиндрите е един от най-модерните бензинови двигатели в световен мащаб. Той изключва два от неговите четири цилиндъра, за да пести гориво, ако ситуацията на пътя го позволява. Той е наличен за Golf моделите, новия T-Roc и новия Arteon.

Сериен победител в „Engine of the Year“

Общо 13 трофея – осем класически, два общи, две отличия за „Best New Engine“ и едно за „Green Engine of the Year“ − е получил Volkswagen от 2006 година от журито на „Engine of the Year“ за непрекъснато развиващия се 1,4 литров TSI двигател с вътрешното обозначение EA 211. Комитетът, състоящ се от 87 международни специализирани журналисти, подари на TSI технологията историческа победна серия.

TSI EVO двигатели

Ефективни и динамични

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип