Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Време за проверка на фактите Шест мита за електрическите автомобили

Недостатъчно удоволствие от шофирането, почти никакъв пробег, твърде висока консумация на енергия? Има много митове и неверни твърдения, които циркулират около темите за електромобилността и електрическите автомобили. Ние опровергаваме шест от тях и показваме фактите.

Недостатъчно удоволствие от шофирането, почти никакъв пробег, твърде висока консумация на енергия? Има много митове и неверни твърдения, които циркулират около темите за електромобилността и електрическите автомобили. Ние опровергаваме шест от тях и показваме фактите.

Време за проверка на фактите Шест мита за електрическите автомобили

Недостатъчно удоволствие от шофирането, почти никакъв пробег, твърде висока консумация на енергия? Има много митове и неверни твърдения, които циркулират около темите за електромобилността и електрическите автомобили. Ние опровергаваме шест от тях и показваме фактите.

Можете да разберете това, както повече за митовете за електрическите автомобили тук:

  • Електрическите автомобили и тяхното потребление на електроенергия не са заплаха за електрическата мрежа.
  • Използването на водород може да бъде проблем при пътувания на дълги разстояния за камиони и автобуси, например; електрическата мобилност е по-евтина за автомобили.
  • Електрическите автомобили предлагат пълния си въртящ момент още при потегляне и следователно носят много удоволствие от шофирането. 

Мит 1: Пробегът е недостатъчен за пълноценно всекидневна употреба

Много съвременни електрически автомобили могат да изминат пробег от 400 или повече километра без никакви проблеми. Най-добрите примери за това включват ID. моделите на Volkswagen, които отговарят на многобройни изисквания с различен капацитет на батерията.

Дори по-дълги пътувания са лесно възможни с електрически автомобил, отчасти благодарение на все по-кратките времена за зареждане. Но: колко километра всъщност изминавате средно всеки ден? Вероятно рядко повече от 100. В случай че искате да изминете по-голямо разстояние с Вашия ID. ;foe. или да отидете на почивка, услугата за зареждане на Volkswagen We Charge1 Ви предлага непрекъснато нарастваща мрежа от обществени станции за зареждане и пунктове за бързо зареждане в Австрия и Европа, където можете да захраните своя електрически автомобил с достатъчно енергия в рамките на кратко време. Различни приложения показват къде точно можете да намерите точки за зареждане и как най-лесно да получите достъп до тях. И благодарение на Plug & Charge, процесът на зареждане скоро ще бъде още по-лесен.

Повече за We Charge

Мит 2: Водородните автомобили ще отнемат бъдещето от автомобилите с електрическо задвижване

Към днешна дата цената на автомобилите, задвижвани с водород, е по-висока от тези на батерии. Това до голяма степен се дължи на значително по-добрата ефективност на електрическите автомобили. Ефективността е 70 до 80 процента, докато при захранване с водород само около половината от енергията се използва за задвижване.

Горивната клетка наистина има някои предимства, например би било възможно постигане на още по-голям обхват и по-бързо зареждане с гориво, което би било особено полезно за пътувания на дълги разстояния, както и за камиони и автобуси. Производството на водород обаче също така изисква значително количество възобновяема енергия и мрежата за зареждане с гориво в момента е сравнително слаба.

Чисто електрическата мобилност е много по-практична за широката публика.

 

Това е една от причините Volkswagen да разчита на захранвани с батерии електрически автомобили и първоначално да продължи да изследва технологията за горивни клетки.

Мит 3: В задръстване електромобилът може да закъса

Факт е: Батериите в електрическите автомобили са проектирани така, че да имате достатъчно енергия, за да изминете няколко километра дори след няколко часа в задръстване. Задължителното условие, разбира се, е да не сте тръгнали с почти празна батерия. Но не бихте тръгнали на пътуване, където се очакват задръствания с почти празен резервоар на двигател с вътрешно горене, нали? Въпреки това никога не пречи да пестите енергия, когато пътувате. През зимата, например, можете временно да настроите отоплението на рециркулационен въздух. Това означава, че системата изисква по-малко енергия, за да постигне желаната температура във вътрешността на автомобила.

Мит 4: Шофирането на електрически автомобил не носи удоволствие!

По принцип това е въпрос на дефиниране на това кое е забавно и кое - не. Седнете в електрически автомобил за първи път и изпитайте ново измерение на шофирането. За разлика от двигателя с вътрешно горене, още при потегляне разполагате пълен въртящ момент и следователно бързо ускорение във всяка ситуация. Можете да се носите уверено, почти безшумно, с футуристичен звук през градския трафик и дори по лек терен със SUV моделите - особено вариантите GTX със задвижване на всички колела. А някъде в подсъзнанието ви стои мисълта, че не отделяте CO2 точно в този момент.

Разчитайки на електрическата мобилност, Вие давате решаващ принос за декарбонизацията и транспортния преход на местно и глобално ниво. Вие по същество сте част от мисия срещу изменението на климата, която може да успее само ако сме заедно - и това е причината електромобилността да е толкова забавна!

Мит 5: Електрическите автомобили и почивките с каравани се изключват взаимно

Много съвременни електрически автомобили са в състояние да теглят тежестта на каравана, без да потъват в червения диапазон на батерията твърде бързо. Определено можете да отидете на почивка на къмпинг с електрически автомобил с теглич за ремарке. ID. По желание на клиента моделите от серията GTX имат дори електрически сгъваем теглич за ремарке с увеличен товар на ремаркето. Благодарение на двойното задвижване, той е проектиран за натоварване до 1400 кг (със спирачки). Така вече нищо не стои между Вас и Вашата устойчива почивка на къмпинг с ID. А ако не искате да карате с ремарке, новият ID. Buzz (консумация на електроенергия: 20,6 - 24,6 kWh/100km, емисии на CO₂ 0 g/km: комбинирани 0. Информация за консумацията и емисиите на CO2 в диапазони в зависимост от избраното оборудване на превозното средство)предлага достатъчно място за цялото къмпинг оборудване.

Повече за ID. Buzz

Мит 6: Не можете да карате електрически автомобил през автоматична автомивка

Въпросът дали можете да карате електрически автомобил през автомивка се появява често, особено във форумите. Отговорите обикновено звучат малко снизходително, но идеята е легитимна. Защото, разбира се, трябва да уважавате срещата между електричество и вода.

Електрическа кола в автомивката няма нищо общо със сешоар във ваната.

 

Както при автомобилите с двигатели с вътрешно горене, електрониката и батериите при електрическите автомобили също са много добре защитени от проникването на влага. Така че можете спокойно да оставите влажната гъба и да се отправите към най-близката автомивка, ако е необходимо.

Нашите ID. модели Заявете пробно шофиране с ID. моделите или ги конфигурирайте веднага?
Щракнете тук за нашите ID. модели

Искате да опознаете по-добре нашите ID. модели? Тогава организирайте пробно шофиране при удобен за вас дилър близо до Вас. Или използвайте нашия онлайн конфигуратор, за да получите своя мечтан ID.

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип