С ID. Software 3.1 текущата мощност на зареждане се показва вече допълнително в kW. При планиране на маршрута се извежда и нивото на заряд, от което се нуждае автомобила до следващата спирка за зареждане. Също така е възможно да отмените настоящата и препоръчителна граница на зареждане от 80% от менюто за зареждане. В допълнение, показването на филтрираната станция за зареждане е ограничено до избора. Преди това станциите, които не отговаряха на критериите за избор, се изобразяваха оцветени в сиво.
1. ID.3: Разход на енергия в кВтч/100
км: комбиниран 15,2-17,7; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.4: Разход на енергия в кВтч/100 км:
комбиниран 16,7-22,2; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.5: Разход на енергия в кВтч/100 км:
комбиниран 16,5-22,2; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.Buzz: Разход на енергия в кВтч/100
км: комбиниран 20,6-24,6; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.Buzz Cargo: Разход на енергия в
кВтч/100 км: комбиниран 20,7-24,6; CO2-емисии в г/км: комбинирани
0.
Данните за разхода на енергия и емисиите на CO2 са в диапазон
според избраното оборудване на автомобила.
2. Пробег според WLTP:
WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles
Test Procedure) e световна хармонизирана тестова процедура за леки автомобили и
представлява нов метод на тестване, по който се определя разходът на гориво на
превозното средство. WLTP отчита не само различните пътни ситуации и скорости на
движение, но и разликите във вариантите на оборудването и тегловите класове на
превозните средства. Действителният пробег се различава в зависимост от стила на
шофиране, скоростта, допълнителното оборудване към автомобила, външната
температура, броят на пътниците/натоварването и топографски
характеристики.
Посочените стойности за разход на гориво и емисии на СО2 са
получени по метода на измерване, предвиден в Регламент (ЕО) № 715/2007. Данните не
се отнасят до конкретен автомобил и не са част от офертата, а служат единствено за
сравнение между различните типове автомобили. Разходът на гориво и емисиите на СО2
зависят не само от ефективното оползотворяване на горивото, респ. електроенергията
в автомобила, но се влияят също така от стила на шофиране, спецификите на
изминатата отсечка и други фактори от нетехнологично естество. Отклонения в
стойностите на разхода, емисиите на СО2 и пробега могат да се получат по-специално
от допълнително оборудване или аксесоари (напр. по-широки гуми, климатична система,
багажник на покрива и т.н.), както и от стила на шофиране, скоростта, използването
на допълнителни функции/консуматори на енергия, външната температура, броя на
пътниците в автомобила, натоварването на автомобила, избрания режим на шофиране,
топографията и т.н. Всички тези фактори оказват влияние върху параметри като
например теглото, съпротивлението при търкаляне и аеродинамиката. Нормите за разход
се изчисляват при CO2 емисиите г/км.
3. Наличието на функционалностите след актуализацията зависи от пазара, модела и допълнителното оборудване и може да варира.
4. Допълнително оборудване
5. Не е налично за всички пазари