Комфорт и спестяване на време чрез по-кратките спирания за зареждане.
С ID. Software 3.0 мощността на зареждане при високоволтовата батерия се подобрява и се спестява време.
Нето - количество на енергия на батерията | Повишаване на мощността на зареждане 5);6) |
---|---|
45 кВтч/52 кВтч | От макс. 100 кВт на макс. 110 кВт |
58 кВтч | От макс. 100 кВт на макс. 120 кВт |
>=77 кВтч | От макс. 125 кВт на макс. 135 кВт |
Максималната мощност за зареждане с постоянен ток (DC) при температура на околната среда и батерията около 23 °C и стартово ниво на заряда около 5 %; например на Ionity станция.
WLTP (Worldwide
Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) e световна хармонизирана
тестова процедура за леки автомобили и представлява нов метод на тестване, по
който се определя разходът на гориво на превозното средство. WLTP отчита не
само различните пътни ситуации и скорости на движение, но и разликите във
вариантите на оборудването и тегловите класове на превозните средства.
Действителният пробег се различава в зависимост от стила на шофиране,
скоростта, допълнителното оборудване към автомобила, външната
температура, броят на пътниците/натоварването и топографски
характеристики.
Посочените стойности за разход на гориво и емисии на СО2 са получени по метода
на измерване, предвиден в Регламент (ЕО) № 715/2007. Данните не се отнасят до
конкретен автомобил и не са част от офертата, а служат единствено за сравнение
между различните типове автомобили. Разходът на гориво и емисиите на СО2
зависят не само от ефективното оползотворяване на горивото, респ.
електроенергията в автомобила, но се влияят също така от стила на шофиране,
спецификите на изминатата отсечка и други фактори от нетехнологично естество.
Отклонения в стойностите на разхода, емисиите на СО2 и пробега могат да се
получат по-специално от допълнително оборудване или аксесоари (напр. по-широки
гуми, климатична система, багажник на покрива и т.н.), както и от стила на
шофиране, скоростта, използването на допълнителни функции/консуматори на
енергия, външната температура, броя на пътниците в автомобила, натоварването на
автомобила, избрания режим на шофиране, топографията и т.н. Всички тези фактори
оказват влияние върху параметри като например теглото, съпротивлението при
търкаляне и аеродинамиката. Нормите за разход се изчисляват при CO2 емисиите
г/км.