Вашето ID. ощу по-добре Ви разбира
За да може Вашият ID. да Ви разбира още по-добре и да комуникира с Вас посредством гласовото управление, са направени подобрения в гласовото въвеждане и изговор на информацията. Скоростта на реакция при гласовото управление е по-висока и качеството на отговорите също се повишава в сравнение с последната версия на софтуера.
Повече информация ще намерите във видеото:
Благодарение на гласовото управление с онлайн елемент много функции на инфотейнмънт системата и на автомобила могат да се настройват с помощта на разговорни команди7.). Така ID. разбира свободно формулирани въпроси и твърдения. Чрез фразата за активиране "Hallo, ID." или от бутона на волана стартира разговора с автомобила.
С актуализацията на гласовото управление скоростта на реакция е по-бърза и командите се разпознават от автомобила по-добре.
Необходими са валиден договор We Connect Plus и потребителски профил за Volkswagen ID относно онлайн елементите на гласовото управление. Гласовото управление с разговорни команди не поддържа български език.
WLTP (Worldwide
Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) e световна
хармонизирана тестова процедура за леки автомобили и представлява нов метод на
тестване, по който се определя разходът на гориво на превозното средство. WLTP
отчита не само различните пътни ситуации и скорости на движение, но и разликите
във вариантите на оборудването и тегловите класове на превозните средства.
Действителният пробег се различава в зависимост от стила на шофиране,
скоростта, допълнителното оборудване към автомобила, външната
температура, броят на пътниците/натоварването и топографски
характеристики.
Посочените стойности за разход на гориво и емисии на СО2 са получени по метода
на измерване, предвиден в Регламент (ЕО) № 715/2007. Данните не се отнасят до
конкретен автомобил и не са част от офертата, а служат единствено за сравнение
между различните типове автомобили. Разходът на гориво и емисиите на СО2
зависят не само от ефективното оползотворяване на горивото, респ.
електроенергията в автомобила, но се влияят също така от стила на шофиране,
спецификите на изминатата отсечка и други фактори от нетехнологично естество.
Отклонения в стойностите на разхода, емисиите на СО2 и пробега могат да се
получат по-специално от допълнително оборудване или аксесоари (напр. по-широки
гуми, климатична система, багажник на покрива и т.н.), както и от стила на
шофиране, скоростта, използването на допълнителни функции/консуматори на
енергия, външната температура, броя на пътниците в автомобила, натоварването на
автомобила, избрания режим на шофиране, топографията и т.н. Всички тези фактори
оказват влияние върху параметри като например теглото, съпротивлението при
търкаляне и аеродинамиката. Нормите за разход се изчисляват при CO2 емисиите
г/км.